STM32F4 SPI Half Duplex

Úterý Prosinec 9 21:37:42 CET 2014

Nepotykal se nekdo se subj. a prepinanim smeru? Je k tomu pripojen
DAC1220, po odeslani prikazoveho byte by se mel okamzite deaktivovat
vystup (perioda clk je asi 5us, 200kHz)
Half duplex u STM funguje, ale nemuzu sledovat SW stav busy, system je
multitaskovy a nelze vsechno blokovat... Preruseni po odeslani
posledniho bitu asi nejde, BUSY lze jen sledovat.
Napadlo me vysilat ve full duplex a MISO vyvod nenastavit na AF, to by
snad fungovalo, preruseni by prislo po prijmu posledniho bitu a to by
bylo OK. Jenze zas tu je slozita sekvence na deaktivaci SPI..
Lze nastaveni bitu BIDIMODE provadet bez disable  SPI (bit SPE)? V
RefMan o tom nic nepisou. Projevi se nastaveni hned?
Pri prijmu half duplex jestli jsem to pochopil bezi hodiny hned od
nastaveni a musi se stopnout po 1 SCK cyklu shozenim SPE... Je to vubec
takove nesikovne na ovladani, ted nemam osciloskop ani zarizeni ale
zitra se s tim budu muset poprat.

Uz jsem nalomeny udelat SPI softwarove v preruseni od casovace, ten DAC
je taky poklad, co se tyce restrikci v casovani SPI a jeste k tomu
ukrutna sekvence na SCK pro reset :-(

---