Zneskodneni TV

Úterý Prosinec 9 08:31:42 CET 2014

Zaplombováním? To je jako by se konektor přelepil samolepkou. Asi by mohla
projít i nějaká krytka přes konektor přišroubovaná ke krytu televize. Pak
bez použití nářadí nejde TV zprovoznit k příjmu. Pak je to jasné a kabel
opět není kam připojit.

V domácnosti je IMHO situace o dost jednodušší, vyplníte čestné prohlášení,
že nemáte žádný TV přijímač a není co řešit:

https://tvp.ceskatelevize.cz/poplatky/doc/prohlaseni_fo.pdf

Pokud vás někdo neudá, nebo se neudáte sám, tak vám žádné komando nepřijde
vyrážet dveře a ověřovat pravdivost toho prohlášení ;)

P.K.