Re: OT: Psaní redukovanou abecedou (bylo: Psani azbukou)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 9 19:38:54 CET 2014

Tak to potom ale mate v tom Linuxe naozaj zle.

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2014-December/467366.html

Ten text je napisany vo Windows-1250, ale je oznaceny ako iso-8859-2.
Pozrite tabulku na
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows-1250
z ktorej je jasne, ze tam, kde som ja napisal l s makcenom, sa musi
zobrazit z s makcenom.

wek

PS. Tento mail odosielam oznaceny ako iso-8859-1, to musi tiez zle dopadnut.
PS2. ogrcal = oblil, pozvracel; krpce = krpce ;-)
http://cs.wikipedia.org/wiki/Krpce