Kdyz jsme u tech procesoru pro zelenace (GCBasic)...

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pátek Prosinec 5 23:29:15 CET 2014

Ja jsem kdysi zacinal s ATtiny2313 (jeste na zakladni skole)
programovat v BASCOM AVR
http://www.mcselec.com/?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=41
http://mp222.wz.cz/Obr/bascom_term.gif

Osobne se mi zda lepsi pouzit ArduBlock, coz je "GUI generator" pro Arduino.
http://blog.ardublock.com/engetting-started-ardublockzhardublock/
Uzivatel si pomoci pretahovani grafikych prvku vytvori program, ktery
pak ardublock vygeneruje do arduino ide
https://www.youtube.com/watch?v=BS0bF2dAJlg
Stale je mozne vyuzivat ohromne mnozstvi knihoven pro Arduino a az
uzivatel zmoudri, prejde na klasicke arduino (nebo neco lepsiho).