Bistabilní relé

Pátek Prosinec 5 22:02:41 CET 2014

Hezký večer,

	ano, to zapojení klopného obvodu z hodin opravu chodí dobře. Ověřila
jsem si jej. Zapojení s kondenzátorem a bistabilním relé vypadá také
super, ale má jednu drobnost a to je právě ten kondenzátor. Na použití
doma asi jo, ale v autě v zimě... to asi není to pravé ořechové. Moc
záleží na kapacitě toho kondenzátoru. Takže buď nějaké opravdu hodně
kvalitní a nebo raději něco jiného.

	Zapojení z hodin je ale tak super, že to asi bude ono.

Saša Svobodová