Re: Bistabilní relé

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Prosinec 5 16:27:13 CET 2014

 5.12.2014, 16:14:47

Pokud budete u toho D chtit trochu rozume osetrit vsechny hazardni
stavy, jednoznacne chovani pri inicializaci, poklesu napajeni a pod. ,
tak se u toho zblaznite a stejne se rozumneho vysledku nedoberete.
Rozhodne nejsem zastance toho, cpat MCU vsude kde staci jeden R, ale
tohle je presne ten pripad, kdy malej MCU a trocha smeti okolo je
nejlepepsi a asi i jedine rozumne reseni.
A ano, ma-li byt vysledkem hotovej modul, pak nejlevnejsi reseni je,
nejake to arduino mini, protoze za ty 2$, co to stoji, normalni ceskej
vyvojar ani neotevre svuj oblibeny PCB editor.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz