Programování Atmega

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 4 18:04:42 CET 2014

Děkuji všem za kompletní osvětlení problému. Jsem jenom uživatel typu
naleju program a osadím do patice, ale tohle byla na mě pěkná bouda.
Procesor totiž už nešel přečíst, hlásilo to chyby atd... přitom prázdný(
nový ) šel číst OK.
Jak jsem psal , s PIC tohle neznám, proto jsem se ptal.
Jo člověk je zas o něco málo chytřejší. :-)