limonen

Čtvrtek Prosinec 4 14:56:55 CET 2014

On 4 Dec 2014 at 2:18, Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 3.12.2014 od David Obdrzalek:

> Ojoj, tak to je teda docela drsné. Já jsem asi před 14 dny komunikoval
> na živé podpoře s jedním člověkem, který takovou podobnou také má, a
> říkal právě, že to trvá hodiny a nesmí otevřít dveře. A ona je to
> pravda.
Ano, to je její bolest (teda jedna z :-)). Ale jak se to nahřeje, tak to drží; deska
je tak půl centimetru tlustá, pod ní je topení a celé to sedí na 1.5cm desce která
je na pojezdu Z.
Dneska jsem potřeboval tisknout, tak jsem to zase změřil. Zakryl jsem boky, na
plochu jsem dal kus polystyrenu a oproti těm 75 minutám bez krytů se to zahřálo na
mých oblíbených 95°C za 23 minut. Tedy třikrát rychleji, absolutně ale pořád nic
moc.
Pak: 100° 27.5, 110° 32.5, 120° 40 minut (od začátku). S tou pistolí to zkusím zase
příště.

> Tak to si teda nejsem jistý, jestli tohle jde nastavit :-)
Myslíš nastavit ty různě silné vrstvy anebo pořadí generování vrstev pro ty dva
extrudery?
Teoreticky to je jen záležitost software... :-)
Každý slicer to hádám může dělat jinak.

Dokážu si i představit filtr, který by přerovnal už vygenerovaný gcode, aby si to
nevadilo. Anebo slil dva, ale to by předpokládalo dopředu navržený support.

D.O.