limonen

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 4 02:18:24 CET 2014

Původní zpráva ze dne 3.12.2014 od David Obdrzalek:

> Na těch 95° se to bez jakýchkoli úprav vyšplhalo za asi hodinu a
> čtvrt a výš to už samo nejde - jednou jsem to zkusil... mám v dílně
> docela chladno, při zahřívání tiskárna hlásí na začátku 16° a jak je
> celá mašina otevřená, asi bych nejdřív musel počkat, až to na 95°
> vyhřeje celou dílnu :-)

Ojoj, tak to je teda docela drsné. Já jsem asi před 14 dny komunikoval
na živé podpoře s jedním člověkem, který takovou podobnou také má, a
říkal právě, že to trvá hodiny a nesmí otevřít dveře. A ona je to
pravda.

> No právě, to mě už taky napadlo. Taky i proto bych to spíš dělal na
> druhé. Napadla mě taková představa, že by jeden extruder byl s
> tenkou tryskou pro cílový materiál a druhý s nějakou tlustou tryskou
> pro ten support, který by se naslicoval s velmi nízkým procentem
> výplně a s tlustou vrstvou, takže by to jednak šlo rychle, a taky by
> to tolik nemuselo překážet té tenké - tedy kdyby tloušťka vrstvy
> tlusté byla násobek tenké, tak by to podle mě slicer měl vygenerovat
> tak, aby se tou tlustou tisklo vždycky až právě po N vrstvách tenké.
> Dává by to smysl? (další akademická...)

Tak to si teda nejsem jistý, jestli tohle jde nastavit :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem