Programov?n? Atmega

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Prosinec 4 13:48:56 CET 2014

Ze to ide na na 3.3 V doma v izbe pri 22st.
neznamena ze to pobezi v pivnici kde je mozno 16 alebo v krabicke kde bude
40st. Aj u home projektov je potreba sa nad tym zamysliet.

Cena vyrobku sa neodvija od vyrobnych nakladov. To tu bolo
uz vela krat povedane. Ja mam dokonca tusenie, ze takzvane "Klony"
vyraba ta ista fabrika co originaly len to nerobia priliz okato.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of iko
Sent: Thursday, December 04, 2014 1:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: Programov?n? Atmega

Pardon, hlboko sa ospravedlnujem, ze som ho skusil pustit na 3.3v a ono to slo. Asi by som mal poslat vyrobcovi list a ospravedlnit sa mu :-D

Neriesim ziadne komercne veci, zapajam si len tak pre seba co sa mi chce. Ono to mozno ani neni vyrobok atmelu, ktovie kto to robi ked cinan to ma tak lacno.

iko