Programov?n? Atmega

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 4 13:26:23 CET 2014

Pardon, hlboko sa ospravedlnujem, ze som ho skusil pustit na 3.3v a ono
to slo. Asi by som mal poslat vyrobcovi list a ospravedlnit sa mu :-D

Neriesim ziadne komercne veci, zapajam si len tak pre seba co sa mi
chce. Ono to mozno ani neni vyrobok atmelu, ktovie kto to robi ked cinan
to ma tak lacno.

iko