DS18B20 - USB - SNMP

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Čtvrtek Prosinec 4 11:39:19 CET 2014

Zdravim,
vdaka za info. Sluzbu SNMP som vo Win nasiel.
Problemom ostava ta cast Vasej rady "napisat vlastny SW, ktory rozsiri
MIB (mnozinu OID) poskytovanu windowsom o Vase OIDs". Programator nie
som, len uzivatel, takze ak niekto neporadi nejaku hotovu utilitu ktora
toto zabezpeci, tak to sotva rozbeham.
Komercny vyrobok to nie je, je to len na mojom PC pre monitoring teplot.
Viem to zabezpecit aj tymi hotovymi kontrollermi, ktore mam, len ten
system s prevodnikom USB a programom LogTemp som historicky mal skor
sprevadzkovany, senzory su kde kade natahane a jednoduchsie ako to
prekablovavat sa mi zdalo vyriesit to softverovo a presmerovat data z
tychto senzorov do prtg. Ale ked sa nebude dat, tak vymenim kable so
senzormi.
Peter Tesar.