DS18B20 - USB - SNMP

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 4 11:09:14 CET 2014

Nesledujem tuto problematiku uz dobrych 13r, kedysi sme sa tym
zaoberali. Strucne: ak to ma bezat na Windowse, tie maju svoj master
SNMP agent, da sa povolit niekde v control paneli (my sme to robili
este na Win98, tam ho najprv bolo treba doinstalovat z instalacneho
CD, neviem ako teraz). Potom si potrebujete napisat vlastny SW, ktory
rozsiri MIB (mnozinu OID) poskytovanu windowsom o Vase OIDs a pripoji
sa k master agentovi. My sme pouzivali kniznice od MG-SOFT, vyborne
priklady, rychly support. Dalsia otazka je, kam do stromu MIB si svoje
OID pridate. Ak to ma byt komercny vyrobok, potrebujete si u IANA
registrovat vlastne cislo vo vetve private, za nim si mozte robit, co
potrebujete.

miro

Dňa 4. decembra 2014, 10:55, peter tesar <peter.tesar na centrum.sk> napísal/a: