"Osciloskop" na kontaktnim poli:-)

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Prosinec 4 10:39:36 CET 2014

s kablikom u sondy sa nemeria nic nad 100kHz :-) Treba pouzivat
pruzinku, alebo ten super kratky 4-prstovy kosicek...
Ja v labaku vidim nieco co na 433MHz kazdu sekundu nadviaze spojenie a
posle mnozstvo dat (na spektraku je to krasne vidiet). Viem aj z ktoreho
smeru to prichadza, ale zatial sme neurobili orientacny bez s prenosnymi
prostrojmi :-)
b.