"Osciloskop" na kontaktnim poli:-)

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Čtvrtek Prosinec 4 10:28:38 CET 2014

Zrovna nedavno jsem resil mirne podobnou situaci. Meril jsem si neco
osciloskopem na optickem predzesilovaci, zem jsem mel pripojenou tim kratkym
kablickem u sondy a divil jsem se, ze mi porad nejak divne zakmitava. Nakonec
jsem zjistil, ze zesilovac nekmita, ale indukuje se mi tam az prekvapive silny
signal z detske chuvicky o patro nize.

J.S.