RFID modul kde narychlo sehnat

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Prosinec 4 09:09:56 CET 2014

Léta jsme vyráběli čtečky sami. Desítky kusů ročně. Navíječka z motorku
stěrače + regulátor. Kolega cívky navinul, pak ladil indukčnost změnou
závitů, poté připíjel vývody a závity omotal takovou tou ovíjecí spirálou.
Pak jsme přešli na moduly ID-12 a na toto si nikdo nevzpomene. Ony ty
ceny v SOS jsou na venek jiné (vyšší) než když jste jejich zákazník.
Vyplatí se Vám to?

Martin Hanek