RFID modul kde narychlo sehnat

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Čtvrtek Prosinec 4 08:48:52 CET 2014

Jasně,  Čína. 15cm nepotřebuji, uživatel se stejně pokaždé dotkne čtečky.
Ale uvažujeme o tom, že si spácháme vlastní. Jen bysme potřebovali někoho,
kdo by nám navinul cívečky. Na navíjení nejsme zařízeni... Nebo se dají
koupit už hotové? Nikde jsem na to nanarazil...

MZ

----- Original Message -----
From: "Jiří Nesvačil" <nesvacil na posys.eu>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 03, 2014 6:37 PM
Subject: Re: RFID modul kde narychlo sehnat

Jen, aby jste se nedivil ten modul se stejnym oznacenim je pokazde neco
jineho. Jestli uz nemaji ten pvuodni nebo vubec neexistoval. U me to cte jen
do 50mm a ne 150mm, na strance seedstudio to je opravene, to je china ...

http://www.hwkitchen.com/products/a125khz-rfid-module-uart/

http://www.seeedstudio.com/depot/125Khz-RFID-module-UART-p-171.html?cPath=19_24

Jirka