OT: zpozdeni vlaku
Petr Zapadlo
zapik na email.cz
Úterý Prosinec 2 09:41:35 CET 2014
Zkuste to na plotě :-)
To by mašina musela jet pomaleji než krokem aby to fungovalo.
Jediné rozumné řešení by bylo dočasně odpojit pomocná elektrovodná lana
a nechat trolej nahřívat průchodem proudu. Ale počet odpojovačů by byl
enormní (spoj je každých cca 200m)
Petr
Dne 2.12.2014 v 09:37 iko napsal(a):
> A co tak primontovat plynovy horak hore na zberac? :D
>
> On 12/02/2014 09:11 AM, Vláďa Anděl wrote:
>> No asi by to museli vypnout, druhý konec zkratovat a pustit tam třeba
>> 230V. Při normálním provozu se počítá na úbytkách 5% (150V), asi by
>> to na ohřátí o ty 2 stupně stačilo. Možná by stačilo vzít diessel, za
>> něj zapřáhnout elektrickou mašinu (nebo dvě, když se jich všude válí
>> tolik bez užitku) a třeba by se ten led z troleje sběračema olámal. A
>> pak pořád jezdit, aby to nestačilo namrznout ... vymyslet by se toho
>> dalo :-) Jenže dráha a kreativní myšlení, to mi nějak nejde dohromady :-)
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20141202/cc474995/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list