<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=iso-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
Zkuste to na plotě :-)<br>
To by mašina musela jet pomaleji než krokem aby to fungovalo.<br>
<br>
Jediné rozumné řešení by bylo dočasně odpojit pomocná elektrovodná
lana a nechat trolej nahřívat průchodem proudu. Ale počet odpojovačů
by byl enormní (spoj je každých cca 200m) <br>
<br>
Petr<br>
<br>
<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 2.12.2014 v 09:37 iko napsal(a):<br>
</div>
<blockquote cite="mid:547D7A3C.6060403@gmail.com" type="cite">
<meta content="text/html; charset=iso-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
A co tak primontovat plynovy horak hore na zberac? :D<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">On 12/02/2014 09:11 AM, Vláďa Anděl
wrote:<br>
</div>
<blockquote cite="mid:547D7428.6030600@vaelektronik.cz"
type="cite">
<meta content="text/html; charset=iso-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
<div class="moz-cite-prefix">No asi by to museli vypnout, druhý
konec zkratovat a pustit tam třeba 230V. Při normálním provozu
se počítá na úbytkách 5% (150V), asi by to na ohřátí o ty 2
stupně stačilo. Možná by stačilo vzít diessel, za něj
zapřáhnout elektrickou mašinu (nebo dvě, když se jich všude
válí tolik bez užitku) a třeba by se ten led z troleje
sběračema olámal. A pak pořád jezdit, aby to nestačilo
namrznout ... vymyslet by se toho dalo :-) Jenže dráha a
kreativní myšlení, to mi nějak nejde dohromady :-)<br>
</div>
</blockquote>
<br>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<br>
<pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>