OT: Svérázný šetřič obrazovky pro radost :-)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Prosinec 1 12:31:52 CET 2014

Samsung vyráběl i plazmy, zřejmě stejný SW pro LCD i Plazmy.

U LCD by to mělo být víceméně vratné. Při špatně (anebo správně :-) nastaveném řídícím obvodu je na LCD vidět poslední
zobrazovaný obraz (při prosvícení, zapnutí). Jedná se o neodvedený zbytkový náboj v panelu. Nevím jak nyní, ale byly s tím
problémy hlavně u levných LCD panelů a je s tím docela práce. Nedivil bych se kdyby levní výrobci to řešily manažerským
stylem „to je dobrý“.

ced