Sporak - varna deska

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Srpen 26 12:43:54 CEST 2014

Nejprve jsme meli vybrany nejaky siemens/bosch kolem 15 000Kc (i pres
nevyhodu spolecneho ovladani), pak jsem se docetl, ze zaruka je podminena
odbornou montazi... Tak jsem nakonec koupil ELECTROLUX EHH46540FK kolem
8000Kc s tim ze na zaruku kaslu, funguje dobre, oddelene ovladani, neni
nadmerne hlucna, po skonceni vareni se ventilatory vypnou, ma casovac a
pauzu vareni, vykon slusny. Co vic si prat?
Karel M.