Sporak - varna deska

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Srpen 26 12:32:14 CEST 2014

Ted jsem kupoval AEG, 4x indukce, ovladani kazda zvlast, moznost sloucit 2
zony do jedne. Pred tim jsem mel Electrolux 2 spiraly a 2 indukcni,
ovladani spolecne, varila spokojene asi 10let. Odesla vyparenim casti
tistaku v silove ceste pro indukci (a vyrazenim jistucu az k hodinam).
Opravil jsem, indukce fungovala, po zapnuti spiraly opet rana a vyrazeni
jisticu. Opet vyparena cesta, (na jinem tistaku, ktery je na relatka pro
spiraly). Dalsi opravu bohuzel neprezila ta deska (podarilo se mi s ni
klepnout a praskla). No a nakonec to vypada, ze to pujde protahnout pres
pojisteni domacnosti - tzv. pojistka na blbost.

Troubu mame taky Electrolux (nebo AEG) a taky 10 let pece. Stejne tak AEG
mikrovlna, pracka a susicka z te doby porad funguje jak zamlada.

Problem je, ze za tech 10 let se kvalita vyroby mohla posunout a to se
nedozvite driv, nez to odejde :) :)

PK
P.S.
Nejsem dealer :)