OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Pondělí Srpen 25 16:56:22 CEST 2014

Zdravim,

uplne presne nesledujem, ale ak sa spravne pametam, tak na zaciatku vlakna
bolo, ze ide o hranie si s operakmi.
Len poznamka, su na to aj specializovane obvody. Viem, aj tak je v tom len
ten operak, ale pri cene ZXCT1109SA-7okolo 0.65Eur u Farnell (inde moze byt
lacnejsie) je to puzdro sot23 a dva odpory. Napajanie 2.5-36V. A netreba
delice ...

Slavo T.