OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pondělí Srpen 25 13:40:45 CEST 2014

Jenze v pripade analogovych vstupu, respektive vstupniho multiplexeru u
ADC se vyssim vstupnim napetim mohou zacit otvirat jine nez pozadovane
tranzistory a ADC muze produkovat zkreslene vysledky pro uplne jine
vstupy! (vlastni zkusenost)
Doporucuji omezit napeti pro ADC externimi obvody tak, aby bylo v
doporucenem rozmezi.

Hynek Sladky