Hodiny Pragotron CPJ 061

Neděle Srpen 24 13:46:59 CEST 2014

Hezké odpoledne,

     čas od času tu někdo shání "klapací" hodiny značky Pragotron a
náhodou jsem na jeden opravdu pěkný kousek narazila na Aukru
http://aukro.cz/pragotron-cpj-061-samostatne-jdouci-cti-popis-i4513026139.html

     Není to moje aukce, ani nikoho z mých známých, jen mne to zaujalo.
Je zvláštní, že jdou samostatně a dokonce umí řídit další hodiny. Jestli
se takové hodiny dělali přímo v Pragotronu nebo si je někdo upravil
nevím. Ale když o tom tak přemýšlím, na jejich pohon stačí malý motorek,
takže to může být originální varianta od výrobce. Tyto hodiny v
provedení pro mateční hodiny stejně musely mít přípojení na síť, malý
krokový motorek nedokázal utáhnout celou tu velikou sestavu.

     Cena je značná, ale to je věc názoru.

     Saša Svobodová