Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Petr King petr.king na atlas.cz
Sobota Srpen 23 21:42:56 CEST 2014

Pro A.Jancuru : Ze mam pouzit hrubou silu jsem netusil, proto jsem se
tady prave ptal... bohuzel mi vsichni radili vsechno ostatni, nez se
zamerit na vystupni kapacitu, takze jsem nakonec stejne musel jit
metodou pokus-omyl :-)

Jinak diky za info k tomu kondiku. Co mne trochu zmatlo je fakt, ze DS
uvadi elyt a keramiku 100nF. Pridanim dalsiho elytu se nic nemelilo,
proto jsem zavrhnul elyt jako ten problem. Ten DS je celkove docela
strohy. Mozna mam jen osazene elyty s velkym ESR, ale eto se nedovim,
vyrobce ESR u doporucenych elytu neuvadi.

Dokazu tedy nejak zmerit - overit, zda osazena keramika v danem obvodu
je vyhovujici? Spickovy proud si overim v DS k te keramice a jinak?
Pokud to chodi, negeneruje to zadne ruseni, je to OK?

P.