Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Srpen 22 12:30:18 CEST 2014

On Fri, 22 Aug 2014, Petr King wrote:

> Jinak merim to tak, ze mam tech 5V na vystupu poslanych do zateze 1A,
> pripojeny osciloskop a hybu se vstupnim napetim. Takze vidim, ze kdyz mam 10V
> a pridavam na 18, tak se krasne "nafukuje". Tohle mi jine spinaky, co tu mam
> (vcetne cinskeho, ktery ma zvlneni 300mV, ale trvale) nedelaji.

No kdyz tak nad tim premyslim, tak pokud je fixni delka periody,
tak asi opravdu to zvlneni bude zaviset na napajecim napeti.

Zvysenim vstupniho napeti se zkrati nabijeci cast periody a prodlouzi
ta vybijeci. Pri zachovani stejneho vystupniho napeti a proudu
to z principu musi vytvorit vetsi zmenu napeti .