OT: emDrive a pod (Nikola Tesla se vraci!)

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Sobota Srpen 16 14:47:17 CEST 2014

Ahoj,

tak zrovna to, že k tomu neexistuje pořádná teorie bych jako argument
úplně nebral.
Co třeba tranzistor? K tomu taky v té době neexistovala žádná teorie.
Nebo např. http://osel.cz/index.php?clanek=7722

H.