Novy Eagle 7 (was Re: Software pro navrh DPS)

Balu balu na k-net.fr
Pondělí Srpen 11 19:09:52 CEST 2014

Hierarchicky design je imho dost revolucna zmena. Pokial to bude pouzitelne na design re-use tak to posunie Eagle na uplne inu uroven aj pre profesionalnejsie pouzitie.
Jedina vec ktora mi este chyba je profesionalnejsi manazment kniznic. Mozno to len neviem pouzivat, ale neviem z eaglu vyexportovat taky bom aby ho uz nebolo treba upravovat rucne. T.j. v scheme bude hodnota suciastky, ale v bom bude presna referencia. Napr. cievka 100nH, ale v bom bude Coilcraft XY-100nH-ABCD.
B.