Novy Eagle 7 (was Re: Software pro navrh DPS)

Pondělí Srpen 11 18:27:37 CEST 2014

On 11 Aug 2014 at 14:58, Šerých Jakub wrote:
> Taky mi to ve škole poněkud uvolňuje ruce. :-) Jen je otázka, jestli je rozumný
> důvod pro ten upgrade, když tu někdo psal, že žádné revoluční změny se nekonají.
> Asi ještě rok počkáme ...

Tak že nejsou revoluční změny je myslím dobře, to byl vždycky problém  ;-)

Moc jsem to ještě nezkoumal, ale zaujal mě ten hierarchický design.

Doufám taky, že počet bugfixů převážil počet nově přidaných bugů, ale zatím nové
první číslo ve verzi přinášelo nových bugů hodně, tak nevím. Snad leda doufat, že ta
hlavní fíčura v7 byla to licencování a 7.1 je vlastně 6.7 :-)

Tyjo, teď koukám, že už tam není download 6.6, který tam ještě v poledne byl, to
jsem si ho stáhnul na poslední chvíli...

D.O.