pajeci pasta

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Srpen 11 14:53:01 CEST 2014

Jakeho cinana pouzivate? Klidne i do PM. Obcas delam nejake prototypy a
pouzival jsem tu Mechanic, v takovych malych pudelkach, oranzovo modrych.
Bohuzel to hodne dela kulicky, po pretaveni je deska spinava od kulicek
cinu a to je na nic. Velky vliv ma i doba skladovani a teplota
skladovani. Cerstve jsou jeste ok, ale kdyz to necham 2 mesice v
lednici, je to na vyhozeni.

P.