pajeci pasta

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Srpen 8 10:12:54 CEST 2014

Mam zkusenosti jen s cinskou pastou (za zlomek ceny Elchemco) a tam je
podstatna hlavne doba od naneseni do dokonceni osazovani - pasta na ploskach
zatuhne, dokonce tak ze krasne drzi vsechny soucastky. A protoze osazuji
doma a pretaveni delam v praci "kdyz je cas" tak muzou desky lezet I nekolik
dnu jen tak. Nezaregistroval jsem nejakou degradaci nebo problem. Ale
osazuji relativne jednoduche veci - SO8 pouzdra, 0805, vyjimecne nejakou
0603.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Fanda Kopriva <info na elektronikavyvoj.cz>
Komu: hwkonference <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 7. 8. 2014 23:12:04
Předmět: pajeci pasta

"Dobry den
nanesu pastu (olovnatou z elchemka) pres planzetu na plosnak a
zacnu do toho sazet soucastky.Delal jsem 8 desek od rana do vecera a
trvalo mi to 10 hodin.
Pak to pretavim horkovzduchem a je to v poradku.
Nemate nekdo zkusenost, jak dlouha muze byt doba od naneseni pasty k
pretaveni horkovzduchem?
Muzu to nechat pres noc a druhy den dodelat ? nebo je to lepsi rozdelit
na ctyri desky jeden den a ctyri druhy?
Diky Fanda