Externi IP watchdog -> SMS ?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Srpen 11 13:42:26 CEST 2014

Zdravím,

jsou 2 varianty - buď Vás bude monitorovat někdo z venku a nebo spíše
doporučím vybudovat si nezávislý kanál u sebe - sms bránu.
Doporučil bych některý z RMS systémů - dostat smsku při výpadku např.
klimatizace dřív než se celá serverovna upeče je velmi užitečné.
Máme dobré zkušenosti s Sky Control:
http://www.skycontrol.com/cz/products-cz/product-overview-article-scroller-cz/181-ip-monitoring-cz
gms karty do nich jdou doplnit.

Petr Zapadlo