Externi IP watchdog -> SMS ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Srpen 11 13:37:13 CEST 2014

On Mon, 11 Aug 2014, Jiri Sladek wrote:

> Chtěl bych, aby v případě selhání našeho internetového připojení mi něco
> poslalo SMSku napřiklad 'IP 123.45.67.89 není dostupná z inetu'.
> Tohle ale nemůžu zařídit v rámci naší sítě, protože přes nefunkční připojení
> nepošlu nic z naší sítě na SMS bránu např. 123456789 na sms.eurotel.cz .
> Přes Google jsem nenašel žádnou stopu, jak by to šlo řešit.
>
> Moje představa je taková, že by na některém PC v internetu, pokud možno
> daleko od našeho ISP, běžel pinger monitorující tu naši IP a v případě
> výpadku by mi poslal SMS. Dalo by se to řešit i jako vzájemná služba mezi
> [...]

Nejaky telefon ktery pujde pres USB kabel ovladat a primet k posilani SMS ?

Nebo nejaky jednoduchy alarm s GSM a nejake IP rele - monitorovaci soft
detekuje ztratu spojeni, posle prikaz rele, to rozepne kontakt, na to
zareaguje alarm a posle varovnou SMS. Pokud alarm umi poslat i SMS pro
konec poplachu tak je to ono :-)