Jak vyčistit motorek do hodin

Sobota Srpen 9 10:00:00 CEST 2014

Dobré dopoledne,

	tak jsem to tak také udělala. V benzínu to bylo přes noc a teďka se
motor krásně rozbíhá na první zapnutí. Opakovaně. A teďka se v tom
benzínu i točí a také se rozbíhá na první zapnutí.

	Takže to jasně pomohlo i tomuto strojku. Věřím, že bude dále jen
spokojeně šlapat a dělat mi tím radost. Klapací hodiny jsou dneska v
kurzu :-) Strojek má dokonce i "sleep timer" udělaný také čistě
mechanicky pomocí několika koleček a vačky s mikrospínačem.

Saša Svobodová