OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 6 14:57:38 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 6.8.2014 od Jaroslav Buchta:

> Na video jsem zbezne kouknul, mam vazne v umyslu koupit si tu sadu
> rebela a postavit si neco kompaktnejsiho, nez budu mit cas na svoji
> konstrukci ;-) Co mi trosku chybi, je textovy seznam obsazenych
> dilu. A jak je to kdyz chci mensi trysku? Je skladem? A hrnicek by
> byl ke 4 strunam, jak tu zaznelo? ;-)

Odpovím všem dohromady, abych nedostal sprďáka, že to tu zabírám a
notabene ještě "komerčně"...

Na svém hlavním webu postupně naplňuji vše kolem 3D tisku:

http://www.clexpert.cz/3dtisk/

Mrkněte se tam, koho to zajímá. Zase až tak rychle všechno nestíhám,
takže fakt postupně. Protože tohle mě neživí, přestože v tom teď mám
uloženo spousty peněz, musím také jiným způsobem živit rodinu a tedy
tomu věnuji jen 23 hodin denně :-) Teď mám popsanou základní sadu
Velleman K8200 v takovém velkém balíku a také zmiňovanou sadu dílů pro
Rebela, mám tam plast pro tisk.

Postupně doplním jednotlivé součásti pro 3D tiskárny (Rebel, ale i pro
Prusu, prostě RepRap) a ty ceny by měly být snad trochu nižší než
jinde. Dráž než z Číny, samozřejmě, jinak to nejde, ale budu se snažit
mít přirážku rozumnou a ne 100%. Pružina nebude za 30 Kč jako jinde.

Chci mít v nabídce co nejvíce dílů. Jestli se o to někdo zajímá, dobře
ví, že ostatní prodejci nabízejí jen to, na čem nejvíce vydělají, ale
ostatní věci si stejně každý musí shánět jinde. To je v naprostém
pořádku, že to tak dělají. Ale tohle byl primární důvod, proč jsem
vytvořil kompletní sadu dílů. Aby bylo vše v jednom balíku a netrvalo
měsíce, než se díly sejdou.

Nechci konkurovat ostatním prodejcům dílů na 3D tiskárny. Baví mě to,
propaguji 3D tisk, tak to chci ulehčit ostatním. U mě si tedy může
nebo bude moci každý koupit celou sadu ke stavbě pro různé 3D
tiskárny, jednotlivé díly nebo třeba plasty pro tisk. Ale když si nic
z toho nekoupí a bude pouze tím mým fanouškem, když bude jenom
sledovat videa, čerpat informace, mé zkušenosti, komentovat nebo
poskytovat zpětnou vazbu, potěší mě to a budu mít velkou radost. Proto
to hlavně dělám.

Jestli někoho z vás zajímají jen některé díly a chce info ještě
předtím, než budou na webu, ozvěte se mimo konferenci e-mailem, určitě
se domluvíme.

Textový soupis všech dílů není. Na webu rebelove.org je ke stažení
přibližný soupis materiálu ke stavbě, ale moje sada obsahuje věci
navíc. Sada obsahuje prostě všechno, co je pro sestavení potřeba.
Tiskárnu postavíš za dva dny a já ti s tím pomůžu. I předem ti zavolám
telefonem na své náklady a popovídáme si. Pokud udělám video návod,
budou tam vidět opravdu i ty jednotlivé šrouby, matice a podložky. Už
video o zabalení mělo 18 minut, tam se to nevešlo. Tohle by musela být
velká série.

Trysky mám 0,5 mm (2 skladem) a 0,35 mm (1 skladem). Můžeme si o tom
popovídat a na základě toho, co chceš tisknout, doporučím větší nebo
menší. Hrnek Zahradník se baví je na rozdávání pro fanoušky. A ano,
sada Rebel + 4 cívky plastu = hrnek automaticky.

Snad jsem zodpověděl všechny dotazy. Jestli máte nějaké další
komerční, tak prosím e-mailem. Pokud technické, tak zodpovím zde.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem