OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Středa Srpen 6 14:00:41 CEST 2014

Dne 6. 8. 2014 13:53, iko napsal(a):
> To by aj mna zaujimalo, vsetko dokopy manzelka neschvali ale po troche
> by sa to dalo schovat :)
>
> iko

Na video jsem zbezne kouknul, mam vazne v umyslu koupit si tu sadu
rebela a postavit si neco kompaktnejsiho, nez budu mit cas na svoji
konstrukci ;-)
Co mi trosku chybi, je textovy seznam obsazenych dilu.
A jak je to kdyz chci mensi trysku? Je skladem? A hrnicek by byl ke 4
strunam, jak tu zaznelo? ;-)

---