OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Srpen 6 11:07:35 CEST 2014

Ahoj,
no tak takovy napad muze mit pouze nadsenec jako jsi ty (v dobrem slova
smyslu). Mne poleva studeny pot jen pri predstave, kolik problemu budes asi
muset prekonavat... Drzim palce!
A mam v souvislosti s timto napadem postreh+otazku: Ten 3D tisk je
pravdepodobne hoooodne narocny na zkusenosti a zacatky jsou asi krusne.
Docela bych se obaval, ze bych si (treba ja) s takovou pujcenou tiskarnou
sice hezky pohral, ale vysledkem by byl pouze zniceny material.... Ja vim,
o to pohrani/vyzkouseni v takovem pripade asi hlavne jde. A tak mne napadlo
zda jsi neuvazoval o tisku nejakych drobnosti dle navrhu zakaznika na
komercni bazi. Neco jako zakaznik posle navrh (tady by mozna byl problem
programu a tak) a zpet dostane vytisteny kousek. Jak jsi sam ukazal ve tvem
poslednim videu - nekdy by se to seredne hodilo:)
Marek