OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Srpen 5 20:34:19 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 5.8.2014 od OK1UGA:

> Dnes jsem se na Rebela od Petra byl podívat u Martina Lockera odtud
> z konference. Moc se mi to líbilo. Mile mě překvapilo jak je to
> fortelné. Z fotek to není moc vidět ale je to dobře udělané. Martin
> říkal že se ve stavbě nevyskytly žádné zásadní problémy. Samozřejmě
> nějaké drobnosti byly ale to je u stavebnice vždy. Ukázal mi celý
> proces počínaje CADem až to tisk - odnesl jsem si malou modrou
> kostičku :-). Moc se mi to líbilo.

Obyčejná kostička a když je z 3D tiskárny, kolik udělá radosti, že?

> Ještě k mému předchozímu mailu který asi vyzněl konfrontačně. To
> jsem ale nechtěl. Je mi jasné že napsání návodu je spousta práce
> která se může zaplatit teprve s větším počtem prodaných kousků.

Ono se to nezaplatí asi nikdy, jestli ten video návod udělám, tak ho
udělám čistě pro radost. Musím něco točit...

A propos, napadlo mě, že bych mohl udělat putovní 3D tiskárnu na
půjčování pro ty z vás, kteří ji nechcete nebo nemůžete mít doma
pořád, případně se ještě rozhodujete :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem