OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Úterý Srpen 5 14:55:47 CEST 2014

Dnes jsem se na Rebela od Petra byl podívat u Martina Lockera odtud z
konference. Moc se mi to líbilo. Mile mě překvapilo jak je to fortelné.
Z fotek to není moc vidět ale je to dobře udělané. Martin říkal že se ve
stavbě nevyskytly žádné zásadní problémy. Samozřejmě nějaké drobnosti
byly ale to je u stavebnice vždy. Ukázal mi celý proces počínaje CADem
až to tisk - odnesl jsem si malou modrou kostičku :-). Moc se mi to líbilo.

Ještě k mému předchozímu mailu který asi vyzněl konfrontačně. To jsem
ale nechtěl. Je mi jasné že napsání návodu je spousta práce která se
může zaplatit teprve s větším počtem prodaných kousků. Spíš jsem čekal
třeba odkaz na nějaký ucelený návod někde na internetu který mi unikl.
Třeba něco sepíšu a nafotím až budu časem stavět tu svoji :-).

     Martin.