MECH jak vrtat nerez

Neděle Srpen 3 13:19:35 CEST 2014

To není povlak, jsou tam plátky nitridu boru stejně jako se dělají
vidiáky. Jeden doma mám už hodně let, vrtal jsem s tím i do zdí a
vydržel strašně moc. Když se otupil, nejsem schopný ho nabrousit :-(
Bohužel, Google mi toho moc nenašel. Jako by se moc nepoužívaly.
http://strojirenstvi-stredni-skola.blogspot.cz/2011/04/3231-kubicky-nitrid-boru.html
http://www.sandvik.coromant.com/cs-cz/knowledge/materials/cutting_tool_materials/polycrystalline_cubic_boron_nitride/pages/default.aspx
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=11&ved=0CDcQFjAAOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.sps-ko.cz%2Fdocuments%2FSTT_obeslova%2FN%25C3%25A1strojov%25C3%25A9%2520materi%25C3%25A1ly.pdf&ei=rRTeU5f0E6yB7Qaqk4H4Dw&usg=AFQjCNHE3JT5jo6MfursQvIhYgVFmdk_fA

Ale píšou tam že to je vhodné jen pro tvrdé materiály, nevím jestli
zrovna nerez je to pravé. Nitridové vrtáky opravdu jako by zmizely.
Zkusil jsem napsat dotaz na http://vrtaky-vrbovsky.cz , jsem zvědavý co
se dozvím.

Anděl