Databáze Firebird.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Duben 28 11:55:13 CEST 2014

Nevím jestli tímto zatěžovat konferenci.
Jde mi o odezvy. Máme aplikaci typu klient-server, která má data uložena
va Firebirdu (podporuje také PostgreSQL). Do databáze sahá server i
klienti. Na lokální síti bez problému.

Při připojení přes přes Internet přes OpenVPN - struktura:
FB server s OpenVPN klientem - OpenVPN tunel - OpenVPN server - OpenVPN
tunel - klientská aplikace s OpenVPN klientem
Odezvy klientské aplikace jsou velmi velké. Kolega dělal nějaké testy
Firebird a PostgeSQL na spojení s různými odezvami sítě s Firebird z
toho vyšel velmi špatně.
V podstatě dobra spojení s rostoucími odezvami sítě roste:
- u PostgreSQL lineárně
- u Firebirda exponenciálně

Martin Hanek