RE: Databáze Firebird.

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Duben 28 11:47:10 CEST 2014

Dobry den,
s FB mam nejake zkusenosti.
FB pouziva pro spojeni TCP port 3050, nicmene data jsou nekriptovana a
nekompresovana.
Tj. doporucuji sestavit nejaky VPN tunel.
Dale pak narazite na problem s mnozstvim roundtripu.
Protokol je sice v posledni verzi vyrazne lepsi, nez byval, nicmene
neni zcela optialni. Pokud se ktomu prida nevhodne napsana aplikace, je to
nepouzitelne.

Pro administratorske zasahy je to ok (pouzivam to).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158