OT - Proc se neozyvam

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Duben 21 23:18:26 CEST 2014

On Mon, 21 Apr 2014, Petr Zahradnik wrote:

> Jistě. Nešel jsem do žádné komerční hotové tiskárny za tlusté peníze,
> ale stejně tak jsem si ji hned napoprvé nechtěl stavět od počátku.
> Jednoduše proto, abych mohl co rychleji začít tisknout a ne s tím půl
> roku zápasit, ale zároveň abych si nezavřel dveře a mohl tiskárnu
> upravovat a vylepšovat. Proto jsem si pořídil stavebnici Velleman
> K8200, určitě jste o ní všichni slyšeli.

No vsak tahle taky neni uplne levna. Pred tydnem jsem byl na prednasce
o Redhatu Fedore kde ji prezentovali jako system ready for 3D printing.
Zajimave na te prednasce bylo ze tam meli dva druhy RepRapu a clovek
z CVUT tam behem toho tisknul ruzne veci a na zaver ty 3D tiskarny
prezentoval.

Co jsem pochopil tak to rozhodne neni nasyp data a vyleze ti vec.
Problemu ktere se behem tisku musi resit je spousta. Tiskli tam same
kravinky, ale meli tam i veci vytistene driv a zaujaly mne ozubena kola
z ABS. Nektera vypadala docela slusne ze by se daly i realne pouzit.

> Dnes jsem ve fázi, kdy si s tím déle než měsíc fakt intenzivně hraju,
> prohnal jsem tryskou už mnoho kilogramů PLA i ABS. Udělal jsem si

A ozubena kola uz jste zkousel ? :-) Vetsinou na tom lidi tisknou ruzne
kravinky co si postahuji z internetu. Zajimalo by mne zda je nejaky free
CAD v kterem by sly tyhle komplikovanejsi 3D objekty navrhnout. Slicer
co predvadeli (free) se zdal byt dobry, ale na dotaz v cem ty tvary
vytvari jmenoval nejaky free CAD kde se to ale programuje z radky .