OT - Proc se neozyvam

Pondělí Duben 21 22:23:27 CEST 2014

Njn, na vanoce jsem si taky narychlo vyrobil tiskarnu, zacal tisknout
vlastni novou dokonalou tiskarnu jenze pak prisel leden.... Takze pristi
vanoce uz bych to snad mohl dotahnout, vsechny dily mam ;-)
Kazdopadne na te rychlozbastlene normalne obcas tisknu ruzne krabicky,
drzaky... Je to dost dobra vec na bastleni. Jen je to mrcha pres pul
stolu, ta nova, to bude nadherna miniatura s maximalne vyuzitym
prostorem. Program uz jsem portoval na STM32, k tomu displej, net -
kvuli FTP aby se tam daly nacpat soubory a tisklo si to samo... ;-)