OT - Proc se neozyvam

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Duben 21 22:00:44 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 21.4.2014 od Šerých Jakub:

> A co tisknete? Ono prohnat tryskou několik kg plastu není zrovna
> minutová záležitost a množství výrobků je to taky veliké. Jen
> vylepšování dílů tiskárny nebo i jiné věci?

Nejen výrobků, také odpadu není málo - naštěstí tedy méně než těch
výrobků :-) Tak v první řadě jsem se s tím učil tisknout, tj. tiskl
jsem různé pokusy. Každý materiál se chová trochu jinak, každý podklad
se chová trochu jinak, leccos je třeba vychytat, leccos jsem
nevychytal dodnes, leccos někdy jde lépe, někdy hůře.

Přeci jen 3D tiskárna není něco, co se strčí do zásuvky a sype se z
toho finální výrobek. A to mě na tom baví, vrátil jsem se do let, kdy
jsem stavěl zapisovače k osmibitovému počítači, připojoval
jednojehličkovou tiskárnu apod.

Tisknu všechno možné, cokoliv mě napadne. Učil jsem se na mnoha
hotových stažených modelech, ale také samozřejmě ty věci vytvářím,
proto tu tiskárnu přece mám. Tedy nejen vylepšení té tiskárny, ale
hlavně hotové věci a konstrukce. O ty konstrukce bych se s vámi moc
rád podělil právě v těch videích nebo blogu. Udělám video, fotky, rád
si pak poslechnu vaše komentáře a kritiku.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem