Pracka s Rapsbery pi

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Úterý Duben 15 14:14:45 CEST 2014

Snímání vibrací tam není, odsrředivka najíždí s nějakou rampou a hlídají se otáčky jestli dosáhnou v daném čase danou mez, pokud ne, sníží se. Toto se opakuje.
Krásně to lze vidět, slyšet, když je v pračce velká froté osuška nebo vaťák nacucanej vodou. Pak výkon motoru nestačí a tento jev se vyskytuje. Samozřejmě též při nevyvážení.

Alespoň u Whirlpoola to tak je.
Pavel Glajc