Pracka s Rapsbery pi

Balu balu na k-net.fr
Úterý Duben 15 10:24:09 CEST 2014

Ale na pranie viac ako 2 gombiky netreba.

Zrovna povodny pytatel, ktory vlakno otvoril nevyzera ze sa doma hra s kazdym kusom pradla, podla farby, zlozenia latky, krcivosti a naskrobenia.

Podla mna to skonci presne tak ako mi jeden kolega hovoril ked studoval na EPFL. Mali cvicenia z nejakeho predmetu ohladom riadenia. Dostali za ulohu naprogramovat zhodou okolnosti tiez pracku. Vsetci nabuseni programatori, elektronici, pocitace, procesory, menice, displeje, picoviny, kokotiny. Jedina otazka, ktoru vyucujuci k cviceniu od studentov dostal bola "a ako sa perie?"
b.