Pracka s Rapsbery pi

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Duben 15 08:43:47 CEST 2014

Hej, kombinacia maly MCU (AVR, ARM, PIC, cokolvek) na robenie
low-level casovo citlivych veci + velky MPU (v tomto pripade RPI) mi
pride ako idealna. Ja by som to mozno tlacil tym smerom - nakolko
programovanie driverov je pre mna spanielska dedina - ze MCU by sedel
na seriovej linke a vykonaval jednoduche ukony na zaklade prikazov z
nadriadeneho systemu, v ktorom by praci program mohol byt bash script
alebo jednoduchy C program. Nie je vylucene aj napisanie
skriptovacieho jazyka specialne pre pracky. Samozrejme, ten system by
bol funkcny, ale malo vyuzity - pre tych, ktorym nestaci ovladanie
parcky z prikazoveho riadku, bola by tam systemova rezerva na bohate
GUI, ovladanie po sieti, informovanie o faze pracieho programu na
twitteri, streamovanie videa z pracky a podobne, co sa malym MCU robi
tazsie.

Vzdy som chcel mat mezi priatelmi na facebooku svoju (alebo cudziu) pracku.