Pracka s Rapsbery pi

Úterý Duben 15 08:30:22 CEST 2014

Tak pokud je zbehly v programovani aplikaci a ovldacu pro Linux, tak si
dovedu nasazeni RPI predstavit, jinak mi ten procesor pro dane pouziti
nedava smysl - to snimani otacek a fazove rizeni by myslim hardwarove
nedal. To uz spis arduino s ethernet modulem, k tomu TFT LCD pro
vizualizaci rozlozeni spodaru v bubnu a bude to dokonale ;-) AVR ma pro
tyto ucely HW naprosto idealni. (SYM32Fxxx samozrejme jeste vic idealni,
abych nezapomel :-P )